Google Adwords Nedir? (Google'un Kendi Anlatımıyla)
Reklamlarınız Google’da görünür
İnsanlar Google’da anahtar kelimelerinizden birini aradığında,
reklamınız arama sonuçlarının yanında görünebilir. Böylece, zaten
sizinle ilgilenen bir hedef kitleye reklam yapıyor olursunuz.
Müşteri kazanıyorsunuz
İnsanlar satın almak veya hakkınızda bilgi edinmek için reklamınızı
tıklayabilir. Bu kadar kolaydır!
Google AdWords şunları sunar:
Hedef kapsam :
Google’da arama yapan kişilere artık reklam yapabilirsiniz. Google’ın
arama sonuçlarında şimdiden görünüyor olsanız bile, AdWords, Google’da
ve reklamcılık ağımızda yeni hedef kitleleri hedeflemenize yardımcı
olabilir.
Daha fazla kontrol :
İstediğiniz sonuçları alıncaya kadar reklamlarınızı düzenleyebilir ve
bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Çeşitli reklam biçimleri görüntüleyebilir,
hatta reklamlarınızda belirli dilleri ve coğrafi konumları
hedefleyebilirsiniz.
Ölçülebilir değer :
Minimum harcama şartı veya süre taahhüdü söz konusu değildir. Üstelik,
tıklama başı maliyet seçeneğiyle, yalnızca reklamlarınıza tıklanırsa
sizden ücret alınır. Bu, bütçenizin her kuruşunun yeni potansiyel
müşteriler kazanmak için harcandığı anlamına gelir.
Maliyetler konusunda endişe mi duyuyorsunuz?
Endişelenmeyin AdWords tüm harcamalarınızın kontrolünün sizde olmasını
sağlar.
Bütçenizi belirleyin Minimum harcama sorumluluğunuz yoktur. AdWords
için ödediğiniz tutar tümüyle size kalmıştır. Örneğin, günlük bütçe
olarak 7,5 YTL belirleyebilir ve reklamınız her tıklandığında 7,5 kuruş
ödemeyi seçebilirsiniz.
Varsayımlardan kaçının
Anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri, anahtar kelimeleri seçme
ve bütçenizi en üst düzeye getirme konusunda bilinçli kararlar
verebilmeniz için sağlanır.
Yalnızca sonuçlar için ödeme yapın
Reklamlarınız görüntülendiğinde değil, yalnızca reklamlarınız tıklanırsa
ödeme yaparsınız.
Ödeme seçenekleri ülkeye ve para birimine göre değişmektedir.